Friday 28 December 2012

☂ I miss them , I miss him ☂



    Again again and again ? Problem tiada air kat sini memang tak putus2 . How can I felt this problem again . Nak angkut air dari tangki bagai . So for sure ramai yang akan balik harini . Aku ? Merempat kat bilik . Haha totally kesian kat diri sendiri . How should I do yang lain kampung dekat  je. Aku yang jauh ni just  mampu tengok je orang lain balik jumpa family diaorang  Certain tuu siap dijemput lagi . Aishh so jealous :(


    Mama . Nak balik . Rindu mama , abah , adik adik kesayangan aku semua . Even aku banyak buli diaorang totally si Farah farzana yang mulut dia macam orang tua , aku still miss dia . Ah tak cukup just dengar suara diaorang dalam phone . Not enough for me .


       Kat rumah boleh  gaduh , bertumbuk dengan diaorang . muahaha . Sister yang jahat kan aku  ? Eh mengaku pulak . Takde lah , actually kiteorang suka gaduh manja , takde sampai nak lebam . Even aku lebih tua dari diaorang , aku je yang nak menang . Hihi :p


 Now mama pun jarang call aku . I understand posisi seorang ibu yang sekarang kena jaga family . Yela abah aku tak berapa sihat sekarang semenjak atok aku sakit . Dia pun sakit sama :( . Aku bukan taknak balik tapi rezeki nak cuti takde . I hopes aku sempat jumpa apa yang aku nak . Ah sedihnya hidup bila fikirkan family .


   Aku tahu ni dugaan dariNya and dia takkan bagi dugaan yang melampaui batas umatNya . Dia tahu hambanya boleh through dugaan yang dia bagi untuk kita . I have to face it . Kuatkan semangat okay yana . Just ingat pesan mama " jangan tinggal solat and belajar rajin2 ". Thanks mom . I LOVE YOU TOO MUCH !


     Haa tadi baru je mama call ,abah pun dah okay sekarang . Atok dah stabil tapi masih belum sedarkan diri . But ALHAMDULILLAH , ALLAH bagi kesempatan nyawa lagi untuk atok :) Nie berkat semua orang yang tak putus2 doakan untuk atok .




       After mama call aku terus nangis , bukan aku tak kuat tapi aku happy . ALHAMDULILAH YA ALLAH , now everything is fine .

          Eh abang aku pun balik kampung harini sebab nk jaga atok  .How jealous aku bila dia dapat balik . Siap kenakan aku lagi tadi . And next month mama nak pergi holiday , again aku kena tinggal dekat matrik disebabkan tak dapat cuti . So pity to me :(


     And today , Tak lupa jugak untuk babyboo yang aku sayang , EVEN kita jarang contact , bukan bermakna kita tak rindu awak tau . Hihi I 'm always michiuu dear , must know that . No ONE can replace you in my heart untill now . I ada something nak bagitau and pesan untuk you , dah banyak kali I cakap benda ni , bukan apa just nak remind you je . Jaga your solat okay sayang . Jangan noty tau . makan banyak2 , I tahu you suka makan kan .
I tak  sure topup ke tak harini , so sorry tak dapat text or call you .


     Disebabkan kebosanan melanda harini , I ada edit picture  , sorry tak lawa ke ape . I nak upload jugak kat blog . hehe





  

again sorry kalau tak lawa  , picture yang lain nanty I upload kat twitter
 okay . Be wait ! hehe


             That's all from me by today:)


                                                                                                                            LOVE , YANA


















 

No comments:

Post a Comment