Monday 31 December 2012

I want this New year will be Awesome and no tears I hope I hope hope for that .

                Hye , first and foremost , Happy New Year to me , to mum , dad , beloved family , friends , everybody that know me  and especially to him  ! cewahhhh macam buat ucapan plak . hihi.
Kejap lagi masuk  toilet 11.59p.m and keluar toilet terus tahun baru kan ?  hehe . And the most important is tomorrow  aku genap jadi gadis berumur 19 tahun . Rasa cepat sangat tapi I think i'm still muda lagi . *angkat bakul sendiri . Hehe


             Tadi just intro je . Hee esok dah tahun baru , tapi seriously aku rasa bosan yang teramat . This morning I 'm wake up like usual , take my bath , brush my teeth and so on . Then solat subuh and siap2 to class . Pukul tujuh gerak pergi breakfast dulu . Minum susu  plus roti . Simple je breakfast aku  kan ? yang penting kenyang . Berbalik kepada real story , aku just nak share something . 


         Nak tahu aku nak story apa tak ? Bukan pasal family , bukan pasal kawan2 tapi this time pasal DIA . Siapa dia tuu ? Yang tengah baca blog ni faham2 jela siapa dia kan . Mohon terasa . Tuuu pun kalau dia makan lada so dia akan terasa la kan . Jujur k saya cakap , bukan saya tak berani nak cakap depan2 , tapi saya just taknak kita gaduh je . Saya nak jaga hubungan kita ni . So saya harap awak faham . Kenapa latelyy ni saya rasa awak macam dah berubah . K saya jujur saya rindu awak yang dulu . Saya bukan nak awak caring pasal saya 24jam , tapi now saya rasa macam tak dihargai . Awak nak tahu tak ? every morning and everyday saya tunggu text dari awak yang ala ala tak berapa nak manja tu . tapi sekrang saya jarang dapat semua tuu . Sometimes saya rasa tersisih . Tapi saya cuba untuk fikir positif . Sebab apa saya buat macam ni ? sebab saya percaya kat awak and sayang awak. Even awak dengar perkataan sama je dari saya , tuu jela yang saya nak awak tahu . Pagi tadi saya ada text awak , tapi awak tak reply kan ? sokay la maybe takde kredit or so on la kan . Mana saya nak tahu awak dah makan ke , solat ke belum . Saya tahu awak dah besar and saya tak perlu risau semua tuu . Setiap hari saya stalk twitter and facebook awak . Tapi bila je saya stalk twitter or facebook awak , bleyh plak kan awak buat semua tuu , tapi text saya pun tak . Saya tak kesah la sape awak nak berkawan , saya bukan pengongkong hidup orang . Tapi tipu la kan kalau takde rasa jealous . Cuma saya just terasa hati je bila awak buat macam ni . Saya rasa saya bukan sape2 je bagi awak . Entah la susah kan nak explain apa kita rasa ni . Kalau betul2 awak faham apa yang saya rasa sekarnag Alhamdulillah la kan . Better saya just diamkan diri je , rasa menggangu awak plak kalu call or text awak . Saya tahu awak akan baca blog saya . Sorry k kalau tak cakap depan2 . Kalau awak busy ke ape , okay saya faham . Tapi jangan buat saya macam anak patung tunggu text or call dari awak . Saya dah cuba dah untuk faham awak . Saya tetap cuba untuk think positif , and perasaan saya kat awak pun tak pernah nak berubah . Saya bukan mudah untuk menerima, bila saya dah terima hargailah saya  . And saya harap awak boleh jaga hati saya and saya boleh jaga hati awak . " TAKE CARE EACH OTHER RIGHT DEAR ? " .Saya cuba buat yang terbaik untuk awak sebab saya taknak kehilangan awak dalam hidup saya :').  Kalau ada pape yang tak kena share jela and jujur je . Saya sedia untuk dengar and terima  . K laa time untuk mandi ,  solat and study . Sorry again kalau blog ni menyusahkan awak je . Saya rindu awak . Entah awak rindu saya ke tidak yaa . Lepas ni saya tahu awak mesti  akan cakap " maaf syg ea , syg selalu ada dalam ingatan and selalu rindukan yana" . Papepun yang jadi saya tetap maafkan awak .  Hmm okay la . Happy new year dear ! May ALLAH always  bless youuuuuuuu ....

No comments:

Post a Comment