Friday 18 January 2013

☆ We are the first presenter ☆


              Hye people . Dah lama tak update blog . Miss you much my entry . *Muaahhh stepek . haha
Presentation ? ah watlek la . tapi kalau kerja semua buat last minute memang tak bleyh nak rilex la . Mula la tu tak siap , ni tak siap . Hihi . Before malam present tu aku and partner punya menggelabah siapkan barang present kiteorang . Haa padan la muka kan , buat kerja last minute lagi . degan text tak siap .  but finally we all done do our job . Jyeahh


              On the next day buat plak demam sampai tak boleh nak bangun . Haa ni gara2 buat barang present sampai midnight kot . Satu hari aku tak pegi class . Seriously tak larat nak bangun . Lecture pun ketinggalan . Satu hari rehat feel much better tapi malam tu dah nak present . Kuatkan semangat jugak nak bangun . Berbekalkan panadol Imran bagi dulu , dah rasa okay sikit . hihi

       
          Petang tu si partner aku datang bilik and bagitau yang kiteorang first partner kena presentdepan . Aku yang tak datang class and tak tahu ape2 rupanya partner aku yang sukarela nak buat first present . Lagi menggelabah kot . Haha , So kiteorang siap2 kan text untuk speech . Nak tak nak memang kena siapkan jugak lah . 


         Tak sempat pun rehat and after solat maghrib terus prepare diri . Jom present ! semnangat gila kot . hehehe


               Prepare on myself . Haa si ain tuu yang jadi author untuk baju saya  and yang kat tengah tu hantaran yang dibuat oleh saya and partner . So far not bad la . First try okayy :)


Even rasa cepat sangat masa berlalu , go on jela apa yang nak jadi lepas ni kan . Yang penting kita dah buat yang terbaik . Goodluck to me . 





Just the way we are . Mempersempahkan the first presentation . We are as the Elegance Wedding Planner of the year will give a service of the wedding gift . Haha macam berlagak ayat :*




With confident saya present even tengah demam . Chill !



                                Done present ! Alhamdulillah . Stress out and I'm released . Yaww





                      Asyik picture aku je ? haha lantak la blog sape jugak kan . werkkk :P .





 Haa yang bajet hensem tu lah sir kiteorang . Yang marking kiteorang punya presentation . Hopefully dapat full mark dari you sir . Saya sampai demam tau buat barang present tuh . Hihi




                             BUT ...
 FOR THE MOST IMPORTANT IS , Even kiteorang selalu merungut untuk siapkan assignment sir tapi WE ALL  ENJOY OUR PRESENTATION THAT NIGHT  . THANKS SIR RIZAL   FOR EVERYTHING :) Hidup buduu . kikiki





                                             Yeayyyy ! now we all freedommmmmmmm .



 




1 comment: