Saturday 8 December 2012

YA ALLAH , JAGAKAN DIA UNTUKKU , WAN IMRAN ADLI ♡

 In life , everyone need LOVE including me . Tetapi cinta pada yang Maha Esa lebih Agung untuk aku . But , First and foremost aku telah jatuh cinta pada someone yang telah buat aku rasa hidup aku complete . I know jodoh dah ditentukan olehNya , semua tuu kita jee yang tak tahu , sebab JODOH tu adalah rahsia ALLAH .




Tak sangka kan dulu kiteorang just kawan biasa and tak pernah ada rasa feeling ape-ape pun . Dulu aku just anggap dia kawan satu story yang aku suka sangat mengadu bila aku sakit  , sedih , happy and so on. I don't know why I more prefer story morry to him . But that time I'm sure hati aku lebih senang and release bila dapat share something dengan dia even time tu aku dah jumpa "First Love" dalam hidup aku .


Cerita lama no needs untuk dikenang . Jika tiada jodoh kita between dengan orang yang kita sayang and dah anggap he is half of our life  , but I believe Allah akan berikan yang lebih better than before , cuma kita je perlu bersabar and tabah hadapi dugaan BERCINTA ni .


After " FIRST LOVE " aku pergi dalam hidup . hari demi hari aku lebih rapat dengan dia . Kiteorang actually kenal time aku form four dulu . And until now aku tak pernah lost contact dengan dia .

Perkenalan aku dengan dia boleh dikira perkenalan dimuka buku . Search je Gadiselyana , ade lah dia dalam friendlist aku :) . Then hari demi hari , masa berlalu pergi , I realize something feeling towards him . Aku cuba untuk cari apa yang aku rasa along aku berkawan dengan dia .  Perasaan jealous , sayang dah mula 'planting' dalam ati aku . Eh sejak bila ku tanam perasaan ni ? sedangkan aku tak pernah siram  pokok yang aku tanam sebelum ni . Muahaha :p But inilah kekuasaan ALLAH , perasaan boleh pergi dan datang kembali .


Sometimes aku taknak ada rasa sayang lagi dekat someone , but when I think for twice , I realize perasaan sayang and cinta semua anugerah ALLAH , Aku perlu appreciate and jaga dia sebaiknya .Senang je kan ? . Start form that day aku mula cuba untuk jujur padanya . Its better than keep the feeling dari dia kan ? so dia mula faham apa yang akurasa and dalam masa yang sama , amazing thing was happened , Before this dia dah mula suka aku :)

YAALLAH , jagalah perasaan aku dan dia selamanya agar dia sentiasa tertanam dalam hati aku dan dia .YA ALLAH , Jika hati aku cinta , cintalah aku pada seseorang yang melabuh cintanya padaMu  agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMU . YA MUHAIMIM , jika aku jatuh hati ,  izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya yang tertaut padaMU , agar aku tidak terjatuh hati pada cinta palsu . YA ALLAH , jika aku rindu , rindukanlah aku pada seseorang yang yang merinduiMU .


Saya jatuh cinta pada awak .
Saya sayang awak .
Saya sentiasa rindukan awak .
Saya akan berada disamping awak ketika susah dan senang awak .
Sebab saya tahu saya perlukan awak dalam hidup saya .

Thanks sebab awak dah membuatkan hidup saya dah menjadi  pelangi kembali .
Thanks sebab sentiasa ambil berat tentang saya .
Thanks sebab dah anggap saya sebahagian dalam hidup awak .
Thanks untuk semuanya :)

Jika ALLAH PERTEMUKAN jodoh untuk kita , saya akan jaga awak . Saya tak janji tapi jika saya dipanjangkan umur  InsyaALLAH saya lakukan sebaiknya because I want be the best  SUPERGIRL in your life  . Hehehe 

Doakan hubungan kita okay agar sentiasa terpelihara and kekal selamanya ;)


Hey , Cinta Hati WAN IMRAN ADLI here :)


                                                                      


May ALLAH bless our relationship. Amin ...


No comments:

Post a Comment