Sunday 16 December 2012

If its meant to be , It will be ....


   Things do get complicated.


                                         Life is not easy, not all the time
It's not every time and everything about being so lucky
                                                                   It's not that God doesn't love us .
                                                               And,
               Everyone needs to face test .
 Because we will never know how is it like to feel Beyond happy if we never know understand what is pain .

No. Life is Fair. People Not. Allah is fair, because HE loves us no matter what.


Not Everyone is going to love us. Understand us. Think Good about us. Be there for us all the time .



               And aku tak tahu kenapa seminggu dua  ni aku suka sangat update blog . Something was happened to me ?  Aku tertanya tanya kenapa . Lastly aku faham dengan hati aku kenapa . As long aku mengaku yang actually aku rindu dia , thats why blog selalu jadi mangsa untuk aku story something if aku boring , happy , sedih , rindu and so on .


              Ya Allah , " jagalah rindu aku padanya agar tidak melebihi rinduku padaMu . Ya Allah , jika benar dia sayang saya ,   dia takkan abaikan saya . Saya faham kalau dia busy dengan kerja dia , at least one text dari awak or satu ayat yang boleh buat hati saya tenang dah cukup memadai untuk saya . I understand you bila awak busy tapi awak pun kena faham hati say jugak . Bukan 24 hours saya nak perhatian dari awak .Tapi tolong faham yang saya pun perlukan awak jugak even seminit pun dah cukup untuk saya.


        Awak ....
 Jauh dari hati saya , saya rindu morning text dari awak . " Morning sayang " . '' sayang , Love you so much! " . " Sayang dah breakfast ? "  Text awak saya always simpan dalam inbox saya . Bila saya rindu awak saya akan baca balik coversation kita . Itu je saya mampu buat .. Tapi sekarang ? saya jarang dapat text dari awak , sometimes saya sunyi tahu tak . Sokay laa , awak pun tahu kan apa yang saya akan cakap  ?  *Saya faham awak busy . That its !


      Awak ..

Mesti awak tak tahu kan ? Kalau saya tak text awak bukan saya taknak . Tapi saya tunggu text or call dari awak . Thus saya tahu hari hari awak busy , sebb tuu lah saya tak nak text awak and taknak ganngu awak .


Sorry kalau luahan saya ni melampau , saya tak patut jugak buat cam ni . Saya tak tahu nak story kat sape melainkan update blog ni and mengadu kat Allah . Tuu je buat hati saya tenang dari saya fikir yang bukan bukan tentang hubungan kita ."Always Think Positif Yana ! "  Saya just nak jaga  .
hubungan kita ni . I hopes I can do that . YA ALLAH , TABAHKAN HATI AKU ..



     Awak ...
 Jaga solat awak , jaga kesihatan awak , jaga makan minum awak . Kalau sakit ke ape ke , jangan lupa makan ubat tau . Saya mampu pesan je . Sorry kalau tak dapat nak jaga awak sepenuhnya . Sorry kalau saya bukan yang terbaik untuk awak . Tapi saya akan cuba . Cuba yang sebaiknya untuk jadi yang terbaik . "I will try my best dear "


 Last but not least , saya anggap  awaklah yang the best dalm hidup saya . Saya janji akan belajar rajin2 kat sini . and saya takkan ada orang lain selain awak . I hopes you know that dear ..


 Kalau ikotkan hati saya , saya tetap and always percaya kan awak even sebusy mana pun awak ...
Do not worry my dear :)









Will be you be mine forever ?
  I hopes so ....
 And I awlays Du'a for our relationship ..
InsyaAllah its always gonna be fine ...


               


                             " i'm sure you're not the first,but i bet you were the last for me"




           

               Menyemak je kan picture ni  ? Tapi takpe lah . this is my SMILE. And it is for YOU ...





     
 

No comments:

Post a Comment